CookiesAccept

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Polityka cookies

 

Czym są pliki cookies?

Poprzez pliki cookies należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. "Cookies" zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Do czego używamy plików cookies?

Pliki "cookies" używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.

Jakich plików cookies używamy?

Stosowane są dwa rodzaje plików "cookies" "sesyjne" oraz "stałe". Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). "Stałe" pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików "cookies" albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.Pliki "cookies" wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

Czy pliki cookies zawierają dane osobowe

Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików "cookies" mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

Usuwanie plików cookies

Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików "cookies" na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików "cookies" w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików "cookies" dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ograniczenie stosowania plików "cookies", może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.

 

   

Załącznik nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego L-R NZOZ „ORTHOGON" Sp. z o.o.

 

KONSULTACJE

NAZWA

CENA

Konsultacja Lekarza  Specjalisty Rehabilitacji - pierwsza

200,00 zł

Konsultacja Lekarza  Specjalisty Rehabilitacji - kolejna

180,00 zł

Konsultacja Lekarza Specjalisty Ortopedii pierwsza

250,00 zł

Konsultacja Lekarza Specjalisty Ortopedii kolejna

200,00 zł

USG ortopedyczne

120,00 zł

Wizyta Fizjoterapeutyczna pierwsza

150,00 zł

Wizyta Fizjoterapeutyczna kolejna

120,00 zł

 

GABINET MASAŻU

NAZWA

CENA

Masaż klasyczny całościowy (30 min)

90,00 zł

Masaż klasyczny częściowy (15 min)

60,00 zł

Masaż taknek głębokich (25 min)

80,00 zł

Terapia blizny - mała (15 min)

30,00 zł

Terapia blizy - duża (25 min)

50,00 zł

Masaż relaksacyjny częściowy (30 min)

80,00 zł

Masaż relaksacyjny całościowy (60 min)

140,00 zł

Drenaż limfatyczny

100,00 zł

Drenaż limfatyczny z bandażowaniem (bandaże pacjenta)

120,00 zł

Masaż bańkami chińskimi

65,00 zł

Terapia manualna duże stawy 30 min

80,00 zł

Terapia manualna małe stawy  20 min

40,00 zł

 

FIZYKOTERAPIA

NAZWA

CENA

Lampa Sollux

15,00 zł

Jonoforeza (z własnym lekiem)

20,00 zł

Jonoforeza z lekiem

25,00 zł

Prądy DD

20,00 zł

Prądy TENS

20,00 zł

Prądy Kotz'a

20,00 zł

Prądy Trauberta

20,00 zł

Prądy interferencyjne

20,00 zł

Galwanizacja

20,00 zł

Tonoliza

20,00 zł

Elektrostymulacja

20,00 zł

Pole magnetyczne

9,00 zł

Laseroterapia

9,00 zł

Krioterapia miejscowa

12,00 zł

Ultradźwięki

12,00 zł

BEMER czas zabiegu 20 min. (1 zabieg)

35,00 zł

BEMER czas zabiegu 20 min. (10 zabiegów)

280,00 zł

 

HYDROTERIAPIA

NAZWA

CENA

Aquavibron

20,00 zł

Okłady borowinowe  

20,00 zł

Masaż wirowy KKG

25,00 zł

Masaż wirowy KKD

40,00 zł

 

KINEZYTERIAPIA

NAZWA

CENA

Gimnastyka grupowa, jedno wejście

35,00 zł

Gimnastyka grupowa, 10-wejść

300,00 zł

Ćwiczenia indywidualne 1:1 (30 min)

80,00 zł

Ćwiczenia indywidualne 1:1 (45 min)

140,00 zł

Ćwieczenia w UGUL-u

20,00 zł

Ćwiczenia manualne

20,00 zł

Ćwiczenia na rowerze treningowym

20,00 zł

Ćwiczenia czynności lokomocji

35,00 zł

Ćwiczenia czynne wolne (ekscentryczne/koncentryczne/izometryczne)

35,00 zł

Wyciąg lędźwiowy

25,00 zł

Pętla Glissona

25,00 zł

 

PAKIETY

NAZWA

CENA

Pakiet 10x masaż całościowy

810,00 zł

Pakiet 10x masaż odcinkowy

550,00 zł

Pakiet fizykoterapia (3 fiz) x 10

540,00 zł

Pakiet F + K (2 fiz + 1 ćw) x 10

630,00 zł

Pakiet F+K+M (1 fiz + 1 ćw + 1 ms) x 10

990,00 zł

Bon podarunkowy 50 zł

50,00 zł

Bon podarunkowy 100 zł

100,00 zł

Bon podarunkowy 150 zł

150,00 zł

Terapia manualna stawów obwodowych + mazaż i inne techniki manualne

200,00 zł

 

POBYT PRYWATNY

NAZWA

CENA

W pokoju jednoosobowym do 7 dni

210,00 zł

W pokoju jednoosobowym pow. 7 dni

180,00 zł

W pokoju 2-osobowym do 7 dni

170,00 zł

W pokoju 2-osobowym pow. 7 dni

150,00 zł

Pobyt z NFZ, dopłata za dodatkowe zabiegi

70,00 zł

   

Konsultacja psychologa

180,00 zł

Konsultacja dietetyka

140,00 zł

 

Prawa pacjenta są zbiorem praw, zawartych między innymi w Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, ustawie o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ustawie o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. 2017, poz. 1318 t.j.). 

Przestrzeganie praw pacjenta jest ustawowym obowiązkiem wszystkich uczestniczących w udzielaniu świadczeń zdrowotnych. Od organów władzy publicznej począwszy, poprzez osoby wykonujące zawód medyczny, do wszystkich innych, którzy z racji wykonywanego zawodu mają kontakt z pacjentem. 

 

Prawa pacjenta

Ustawa z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta

Prawa pacjenta na stronie NFZ Oddział Wojewódzki w Katowicach

 

Szczegółowe informacje na temat zasad przyjęcia pacjentw oraz dokumentów potwierdzających uprawnienia znajdują się na:

https://www.nfz.gov.pl/dla-pacjenta/prawa-pacjenta/uprawnienia-szczegolne/

 

Kolejki oczekujących

kolejki.nfz.gov.pl

 

Prawo pacjenta do świadczeń zdrowotnych 

  • Pacjent ma prawo do świadczeń zdrowotnych udzielanych z należytą starannością, odpowiadających wymaganiom aktualnej wiedzy medycznej.  
  • Pacjent ma prawo, w sytuacji ograniczonych możliwości udzielenia odpowiednich świadczeń zdrowotnych, do przejrzystej, obiektywnej, opartej na kryteriach medycznych, procedury ustalającej kolejność dostępu do tych świadczeń.
  • Pacjent ma prawo żądać drugiej opinii. 

Prawo do informacji  

  • Pacjent ma prawo do informacji o swoich prawach.  
  • Pacjent ma prawo do informacji o rodzaju i zakresie świadczeń udzielanych u danego świadczeniodawcy oraz o osobach udzielających tych świadczeń.  
  • Pacjent ma prawo do informacji o swoim stanie zdrowia.   
  • Pacjent ma prawo do rezygnacji z otrzymywania informacji.  
  • Pacjent do ukończenia 16. roku życia ma prawo do uzyskania od lekarza informacji w formie i w zakresie niezbędnym do prawidłowego udzielenia świadczenia! 

Prawo do zgłaszania działań niepożądanych produktów leczniczych

Prawo pacjenta do tajemnicy informacji z nim związanych 

  • Pacjent ma prawo do poufności – zachowania w tajemnicy wszelkich informacji z nim związanych, a w szczególności o jego stanie zdrowia, rozpoznaniu i rokowaniu, badaniach i ich wynikach. Bez zgody pacjenta (lub zgody osoby sprawującej opiekę prawną nad pacjentem) nie wolno informować nikogo o jego stanie zdrowia. Pacjent ma prawo wskazać, komu informacje objęte tajemnicą będą przekazywane. Prawo to obowiązuje także po śmierci pacjenta. 

Prawo do wyrażenia zgody 

  • Pacjent, także małoletni, który ukończył 16 lat, ma prawo do wyrażenia świadomej zgody na udzielenie świadczenia zdrowotnego. 
  • Prawo do wyrażenia zgody ma przedstawiciel ustawowy, a w przypadku jego braku – opiekun faktyczny, jeżeli pacjent: 
    • nie ukończył 18 lat, 
    • jest całkowicie ubezwłasnowolniony, 
    • niezdolny do świadomego wyrażenia zgody. 
  • Pacjent ma prawo odmówić lub zażądać zaprzestania udzielania świadczenia.
  • Prawo do wyrażenia sprzeciwu co do udzielenia świadczenia zdrowotnego, pomimo zgody przedstawiciela ustawowego lub opiekuna faktycznego ma pacjent: 
    • który ukończył 16 lat, 
    • ubezwłasnowolniony, 
    • chory psychicznie lub upośledzony umysłowo, lecz dysponujący dostatecznym rozeznaniem. W takim przypadku wymagane jest zezwolenie sądu opiekuńczego. 

Prawo do poszanowania intymności i godności pacjenta 

  • Pacjent ma prawo do poszanowania intymności i godności .   
  • Pacjent ma prawo do godnego umierania. 
  • Pacjent ma prawo do obecności bliskiej osoby przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych.  

Prawo pacjenta do dokumentacji medycznej 

  • Pacjent ma prawo do dostępu do dokumentacji medycznej dotyczącej jego stanu zdrowia oraz udzielonych mu świadczeń zdrowotnych. 

Prawo do zgłoszenia sprzeciwu wobec opinii albo orzeczenia lekarza 

  • Sprzeciw wnosi się do Komisji Lekarskiej działającej przy Rzeczniku Praw Pacjenta, za pośrednictwem Rzecznika Praw Pacjenta, w terminie 30 dni od dnia wydania opinii albo orzeczenia przez lekarza orzekającego o stanie zdrowia pacjenta. 

Prawo do poszanowania życia prywatnego i rodzinnego

Prawo do opieki duszpasterskiej

Prawo pacjenta do przechowywania rzeczy wartościowych w depozycie 

  • Dotyczy całodobowych lub całodziennych świadczeń zdrowotnych.  

 

Prawo wyboru 

Każdy pacjent korzystający ze świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ma prawo wyboru:  

  • w ramach ambulatoryjnej opieki specjalistycznej – lekarza specjalisty spośród wszystkich lekarzy przyjmujących w poradniach specjalistycznych, które mają umowę z NFZ. Wybór placówki medycznej realizującej świadczenia w ramach kontraktu z NFZ jest dowolny; 
  • w ramach leczenia szpitalnego – dowolnego szpitala, posiadającego umowę z NFZ, na terenie całej Polski. 

 

Skarga pacjenta

Jeżeli pacjent lub osoba go reprezentująca uzna, że prawa pacjenta zostały naruszone, może: 

  • zwrócić się z interwencją do bezpośredniego przełożonego osoby udzielającej świadczenia, a następnie do kierownictwa placówki; 
  • złożyć skargę do świadczeniodawcy; 
  • złożyć skargę do Rzecznika Praw Pacjenta
  • zwrócić się do Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej, który działa przy Okręgowej i Naczelnej Izbie Lekarskiej, a także przy Okręgowej i Naczelnej Izbie Pielęgniarek i Położnych – jeżeli naruszenie prawa dotyczyło czynności medycznej; 
  • złożyć skargę do NFZ. Skarga pisemna, która nie zawiera imienia i nazwiska oraz adresu osoby, która ją wniosła, nie zostanie rozpatrzona. 
  • skierować sprawę do sądu – jeżeli w wyniku działania lub zaniechania zakładu opieki zdrowotnej naruszono dobro osobiste pacjenta lub wyrządzono mu szkodę materialną; 

Pacjent ma prawo żądać pisemnego potwierdzenia przyjęcia skargi. 

 

Skargę w oddziale wojewódzkim NFZ można złożyć na kilka sposobów:

  • bezpośrednio w siedzibie Śląskiego OW NFZ, ul. Kossutha 13 w Katowicach od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 16.00,
  • w delegaturach (Bielsko-Biała, Częstochowa, Rybnik, Piekary Śląskie) od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 16.00,
  • wysłać pocztą na adres oddziału lub właściwej dla siedziby świadczeniodawcy delegatury,
  • przesłać skargę na adres e-mail (w sytuacji gdy skarga lub wniosek przesłane za pomocą poczty elektronicznej nie zostały opatrzone podpisem elektronicznym, konieczne jest wskazanie imienia, nazwiska (nazwy) i adresu wnoszącego.
  • przesłać za pośrednictwem platformy ePUAP

Szczegółowe informacje w zakresie sposobu składania skarg i wniosków oraz informacje o systemie ubezpieczeń zdrowotnych można znaleźć na stronie www.nfz-katowice.pl w zakładce: Dla Pacjenta – Jak złożyć skargę lub uzyskać pod numerem telefonu 800 190 590.

Odstąpienie od leczenia 

W szczególnie uzasadnionych wypadkach lekarz może nie podjąć lub odstąpić od leczenia pacjenta. Zwłoka w udzieleniu pomocy nie może jednak spowodować niebezpieczeństwa utraty życia, ciężkiego uszkodzenia ciała lub ciężkiego rozstroju zdrowia pacjenta. Jeżeli jednak lekarz podejmie taką decyzję, ma obowiązek: 

  • uprzedzić o tym fakcie pacjenta (jego przedstawiciela ustawowego lub opiekuna faktycznego) z odpowiednim wyprzedzeniem; 
  • wskazać pacjentowi lekarza lub zakład opieki zdrowotnej, w którym pacjent ma realne możliwości uzyskania świadczenia; 
  • uzasadnić i odnotować ten fakt w dokumentacji medycznej. 

Więcej informacji na stronie Rzecznika Praw Pacjenta. 

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta 

ul. Młynarska 46

01-171 Warszawa 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta 

bezpłatna Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP) - 800 190 590 

(z tel. stacjonarnych i komórkowych) 
czynna pn. - pt. w godz. 8.00 - 18.00 

 

Leczenie w UE

Podstawy prawne
Portal Polskiej Instytucji Łącznikowej
Leczenie poza granicami kraju – strona Centrali NFZ
Kontakt z Działem Współpracy Międzynarodowej Śląskiego OW NFZ

 

Informacje dla pacjentów

Informacje dla pacjentów

 

Ze względu na ryzyko zakażenia koronawirusem zaplanowane wizyty u lekarza prosimy potwierdzać telefonicznie w dniu wizyty.

Nr tel.  32   75 65 107

Udzielamy także teleporad.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Szanowni Państwo

Z uwagi na zagrożenie epidemiologiczne oraz w trosce o zdrowie pacjentów naszego oddziału rehabilitacji i osób odwiedzających wprowadzamy z dniem 10 marca 2020  całkowite ograniczenie odwiedzin.

Informujemy, że powyższe zmiany mają charakter wyłącznie profilaktyczny i będą obowiązywać do odwołania. Pacjentów i odwiedzających prosimy o wyrozumiałość i stosowanie się do powyższych zasad.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Zaobserwowałeś u siebie objawy, takie jak : GORĄCZKA, KASZEL, DUSZNOŚĆ I PROBLEMY Z ODDYCHANIEM?   Bezzwłocznie powiadom telefonicznie stację sanitarno-epidemiologiczną.   Nie udawaj się do szpitala bez wcześniejszego uzgodnienia gdzie masz się zgłosić i czy jest to potrzebne.

Całodobowa Infolinia Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wodzisławiu Śląskim

na temat koronawirusa :    601 499 841


Wszelkie wątpliwości dotyczące swojego stanu zdrowia wyjaśniaj TELEFONICZNIE lub innymi metodami zdalnej konsultacji.

Jesteś na kwarantannie?  W przypadku nasilonych objawów zadzwoń pod numer alarmowy 112 lub zgłoś się bezpośrednio do oddziału zakaźnego

najbliższe oddziały zakaźne :

-   Szpital Śląski w Cieszynie, Cieszyn, ul. Bielska 4

-   Szpital Rejonowy im. dr Józefa Rostka w Raciborzu , ul. Gamowska 3

 -   Megrez Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Tychy ul.  Edukacji 102

Pamiętajmy o poniższych wytycznych:

RODO pacjentów

 Klauzula informacyjna dla pacjenta

Do pobrania

Dane kontaktowe:

Leczniczo-Rehabilitacyjny Niepubliczny Zakład

Opieki Zdrowotnej "ORTHOGON" Sp. z o.o.

44-335 Jastrzębie-Zdrój, ul. Adolfa Wodeckiego 23

tel. 32 75 65 107

Partnerzy:

Medi_Raty allianz bemer inter medica-m mondial scanmed signal Iduna LOGO skok_logo_CMYK

Mapka dojazdu: